Follow us via:
  • RSS
  • http://www.afnews.info/networkedblogs.gif
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter

Followers

SpeedConnect Internet Accelerator v.8.0 Full Silent Installation

Salam..Bw kembali lagi dengan satu lagi perisian yang amat berguna untuk melajukan sambungan internet anda!
Banyak entry Mr.Hac sebelum ini membincangkan mengenai cara terbaik untuk melajukan PC danmelajukan sambungan internet sama ada menggunakan perisian ataupun tidak..untuk hari ini,SpeedConnect Internet Accelerator v.8.0 adalah jawapan yang terbaik..dalam entry Jom Lajukan Internet dan Browser Anda!, kita menggunakan perisian Versis Full Speed Boost untuk melajukan sambungan internet dan secara tidak langsung melajukan browser pada masa yang sama..SpeedConnect Internet Accelerator juga berfungsi lebih kurang sama, iaitu dengan mengoptimasikan Windows, dengan cara membaiki Sistem Registry, mengoptimalkan parameter TPC/IP disamping menganalisa kelemahan tetapan komputer pada waktu itu..

SpeedConnect%2BInternet%2BAccelerator SpeedConnect Internet Accelerator v.8.0 Full Silent Installation


Pendek kata, kesemua yang berkaitan dengan internet seperti browsing (melayari laman-laman web), downloading (muat turun), uploading (muat naik), streaming, online gaming (permainan dalam talian), sending and receiving email (e-mel lebih laju laaa..) dioptimalkan dan dilajukan berbanding tetapan asal..
Cakap banyak tak guna kan? apa kata kita cuba sama-sama dan berikan pendapat anda ya!

Klik —> SpeedConnect Internet Accelerator v.8.0 Full Silent Installation
Klik —> SpeedConnect Internet Accelerator v.8.0 Full Crack

Apa yang boleh Hac katakan, setiap percubaan/ujikaji yang anda ingin lakukan, buatlah ia selama seminggu (macam kata-kata tok bomoh pulak)..
konsistenkan ujian anda kepada satu-satu perisian selama seminggu, dan jika anda tidak berpuas hati dengan prestasinya, beralihlah semula kepada perisian yang asal..contohnya anda menggunakan perisian SpeedConnect ini, cuba ia selama seminggu..kalau puas hati, teruskan..

0 comments:

Post a Comment

 

Popular Post


Promote Our Blog


If You Want To Exchange Link With Us, Please Copy And Put This Logo To Your Blog And Inform Me At ChatBox

Comment & Suggestion

Copyright 2010 Salji!! Web Entertainment + + Sharing is caring.. - All Rights Reserved.
Designed by saljihitam.blogspot.com | Bloggerized by Lasantha - Premiumbloggertemplates.com | Affordable HTML Templates from Herotemplates.com.